Till hösten kommer vår äldsta tävlingstrupp Mixtruppen inte längre finnas kvar hos oss i Pixbo GF. Några av gymnasterna har valt att lägga gymnastikdräkten på hyllan och tacka för sig medans några andra har valt att ta sig an nya utmaningar i annan förening. Ett flertal av våra grupper får fortsätta inspireras av gänget som fortsätter hos oss som ledare, vilket är jätteroligt.
Vi tackar hela gänget för allt fantastiskt ni har bidragit med och som vi har fått ta del av genom er och önskar er stort lycka till med er fortsatta gymnastikresa.
Vi fortsätter med vår SM-satsning med vår Ungdomstrupp och nystartade juniortrupp där vi siktar mot USM, JSM och vidare mot SM. Spännande äventyr väntar!